Digitalisert arkivering – i samsvar med lover og forskrifter og uten informasjonskaos
I teorien høres et digitalisert kontor umiddelbart attraktivt ut for mange organisasjoner
Digitalisering av kontoret ditt – hva trenger din virksomhet
Digital arkivering
Arkivering i digitaliseringssammenheng betyr langsiktig og uforanderlig lagring. Avhengig av størrelsen på din virksomhet kan dette gjøres med outsourcet tjenesteinfrastruktur i skyen eller på dine egne servere. Når informasjonen er arkivert, kan autoriserte ansatte få tilgang til den fra hvor som helst.
Uforanderlighet
Dokumenter som er gjenstand for oppbevaring, kan ikke endres digitalt eller må utstyres med en logg i tilfelle de endres (f.eks. på grunn av feil eller revisjoner). Dette gjør at alle endringer, forfattere og data forblir tydelig sporbare. Sertifisering sikrer at det digitale dokumentet og papirdokumentet er identiske.
Med et omfattende DMS trenger du ikke å bekymre deg for noen av disse aspektene. Alle trinn for å gjøre den digitale informasjonen lovlig og for å dokumentere dette, utføres av systemet.
Konklusjon – Sett en stopper for filkaoset på en trygg og effektiv måte
Ta kontakt med oss
Snakk med en Ricoh-ekspert
Ta kontakt med en av våre konsulenter og finn ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift.